BESPLATNA DOSTAVA ZA SVE PORUDŽBINE

Reklamacije

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.

Koraci prilikom reklamacije:

1. Postupak Reklamacije započinje popunjavanjem onlajn zahteva za reklamaciju.

• Onlajn zahtev nalazi se u okviru Vašeg naloga, a možete mu pristupiti odabirom opcije ,,Moje porudžbine"

• Zatim odaberite porudžbinu i u okviru nje artikal koji želite da vratite (selektujete artikal / iznad artikla pojaviće Vam se crvenim slovima "Povrat")

• Zatim odaberite ,,Povrat" i unesite tražene podatke u prazna polja.

2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj 011/ 3532-497.

3. Zatim popunite Reklamacioni list (isti se dobija prilikom isporuke robe) koji možete preuzeti ovde. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.

4. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br: 011/30 93 000 radnim danima od 09:00 do 17:00h kako bi ste dogovorili preuzimanje pošiljke. Reklamirani artikal se šalje sa nazankom: Fashion&Friends onlajn prodavnica na adresu:Magacin Milšped WH2+ GATE 67,Industrijska zona BB, Krnješevci.


Kada pošiljka bude dostavljena, kupac dobija mejl kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.

Besplatna dostava

Obezbedili smo besplatnu dostavu za sve porudžbine.

I to nije sve, Vašu porudžbinu možete očekivati u roku od dva radna dana.

VELIKI ASORTIMAN

Naša zvanična onlajn prodavnica vam nudi širok izbor najatraktivnijih brendova i vrhunski doživljaj kupovine.

Premium artikli na klik od Vas.

PLAĆANJE PORUDŽBINA

Vašu porudžbinu možete platiti platnim karticama ili prilikom preuzimanja gotovinom na ruke kuriru.